WarmThuis heeft de kwaliteit van de organisatie op de volgende wijze geborgd.

  • Twee keer per jaar wordt in iedere woning familieavonden georganiseerd, waar besproken op welke wijze het welzijn van de bewoners nog verder verbeterd kan worden
  • WarmThuis heeft een cliëntenraad die nauw betrokken is bij het beleid
  • WarmThuis is ISO gecerficeerdkwaliteit
  • Voor de medische en psychosociale zorg zijn een specialist ouderengeneeskunde en psycholoog werkzaam bij WarmThuis
  • De medische eindverantwoordelijkheid is belegd bij de specialist ouderengeneeskunde
  • Tweejaarlijks wordt een client-tevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Bij het laatste onderzoek kreeg het personeel als gemiddeld cijfer een 8,7 en de organisatie een 9
  • Voor de medewerkers is er een doorlopend scholingsprogramma. Veel aandacht is er voor scholing gericht op het uitvoeren en levend houden van de visie.

certificatie WT

 

  • In 2016 is Warmthuis verkozen tot meest client vriendelijke verpleeghuis van Nederland, op basis van beoordelingen van bewoners en familie op zorgkaartnederland.nl. Op deze website kunt u de beoordelingen teruglezen.
  • WarmThuis streeft er naar zoveel mogelijk van het beschikbaar budget te besteden aan directe zorgverlening. Voor de personeelsopbouw klikt u hier.
  • Voor de personele bezetting per woning / locatie klikt u hier.
  • Voor het kwaliteitsjaarverslag 2017 klikt u hier hier
  • Voor het rapport 2018 van de inspectie voor de volksgezondheid klikt u hier