WarmThuis heeft de kwaliteit van de organisatie op de volgende wijze geborgd.
- Een a twee keer per jaar wordt in iedere woning familieavonden georganiseerd, waar besproken op welke wijze het welzijn van de bewoners nog verder verbeterd kan worden
- WarmThuis heeft een cliënten-verwantenraad die nauw betrokken is bij het beleid
- In het kader van de wet zorg en dwang maakt WarmThuis gebruik van de diensten van een onafhankelijk cliëntvertrouwenspersoon wet zorg en dwang.
- WarmThuis is ISO gecertificeerd. Voor het rapport van de externe audit 2019 klikt u hier
- WarmThuis is lid van branche-organisatie ActiZ en onderschrijft en houdt zich aan de algemene voorwaarden van ActiZ (2018)
- Voor de medische en psychosociale zorg zijn een specialist ouderengeneeskunde en psycholoog werkzaam bij WarmThuis
- De medische eindverantwoordelijkheid is belegd bij de specialist ouderengeneeskunde
- Tweejaarlijks wordt een client-tevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Bij het laatste onderzoek kreeg het personeel als gemiddeld cijfer een 8,7 en de organisatie een 9
- Voor de medewerkers is er een doorlopend scholingsprogramma. Veel aandacht is er voor scholing gericht op het uitvoeren en levend houden van de visie.
- In 2016 is Warmthuis verkozen tot meest client vriendelijke verpleeghuis van Nederland, op basis van beoordelingen van bewoners en familie op zorgkaartnederland.nl. Op deze website kunt u de beoordelingen teruglezen.
- WarmThuis streeft er naar zoveel mogelijk van het beschikbaar budget te besteden aan directe zorgverlening. Voor de personeelsopbouw klikt u hier.
- Voor de personele bezetting per woning / locatie in 2020 klikt u hier.
- Voor het kwaliteitsjaarverslag 2018 klikt u hier, voor kwaliteitsjaarverslag 2019 hier
- Voor het rapport 2018 van de inspectie voor de volksgezondheid na een onaangekondigd bezoek klikt u hier